Kompanija je već godinama među najpoželjnijim poslodavcima, a osim povećanja plaća u siječnju, plaće su rasle i u lipnju tako da je prosječna neto plaća u njihovim prodavaonicama nešto više od 11.000 kuna.
U četvrtak su članovi uprave dm-a predstavili poslovne rezultate i projekte koji su za ovu kompaniju obilježili godinu. Novo tržište na koje se dm proširio je Poljska, i ove su godine tamo otvorili pet prodajnih mjesta. Što se tiče dm-a Hrvatska, promet im je rastao 13,59 posto.
“Ove godine koja je za nas datumski do 30.rujna u Hrvatskoj smo ostvarili 2,68 milijarde kuna prometa što je rast od gotovo 14 posto. Dobit dm-a ove 66,6 milijuna kuna, nešto niža nego lani kada je bila 67, 2 milijuna kuna, a dnevno u dm dođe 87.000 kupaca što je rast od skoro 10 posto. Ove godine 61,2 milijuna kuna uloženo u prodavaonice, točnije otvoreno je šest novih, tri nova grada su se našla na popisu, devet trgovina smo modernizirali, a uložilo se i u razvoj online shopa. Najveći izazov kao i svima uvođenje eura na kraju ove godine”, kaže Mirko Mrakužić, direktor dm-a Hrvatska.
Gordana Picek, prokuristica voditeljica resora nabave i marketinga u dm-u ističe kako kompanija ulaže u “zelene ideje”, a u natječaju su odabrali 17 projekata i u njih uložili 800.000 kuna. Napomenula je i kako je poseban izazov upravo uvođenje eura te kako će ta transformacija iz kune u euro dm koštati oko milijun eura.
“Naš online shop je već dvije godine u Hrvatskoj. Bilježimo porast prometa od 75 posto u odnosu na prvu godinu, točnije 41, 6 milijuna kuna ostvario je naš dm shop u ovoj godini. Imamo 250 narudžbi dnevno”, kaže Dario Klemar, prokurist i voditelj resora informatike, financija, računovodstva i kontrolinga u dm-u koji se pohvalio i kako je njihov najnoviji digitalni proizvod, dm aplikacija tijekom šest mjeseci imala 300.000 preuzimanja.
S ulaganjima naravno ova kompanija nastavlja i dalje. “U godini koja je pred nama dm planira uložiti više od 80 milijuna kuna u razvoj prodajne mreže, asortimana i digitalizaciju poslovanja. Točnije, planiramo novih šest prodavaonica, obnoviti ih 14”, ističe Mrakužić.
Kako ističe uprava dm-a, inflacija nema značajan utjecaj na njihovo poslovanje, raste im i tržišni udio, a Picek napominje i kako im osim broja kupaca raste i volumni udio prodaje.
Jedan od noviteta u ponudio ove godine su eko punionice. “Otvorili smo 12 dm eko punionica, u osam gradova. Posebno je zanimljivo da deterdženti dolaze iz društveno odgovorne proizvodnje, a dnevno ga se proda oko 4000 litara. dm robna marka uključuje 32 brenda, danas broji 4757 proizvoda i donosi 32 posto udjela u prometu”, kaže Picek.
Kompanija je već godinama među najpoželjnijim poslodavcima, a osim povećanja plaća u siječnju, plaće su rasle i u lipnju tako da je prosječna neto plaća u njihovim prodavaonicama nešto više od 11.000 kuna.
“Ove poslovne godine organizirali smo 188 dana edukacije i na njima je sudjelovalo 62 posto djelatnika. Imamo 58 educiranih drogerista, a i regiju smo u to uključili i sada kreće 6. generacija drogerista, a do sada ih je više od 250 s tom titulom”, kaže Ana Fostač- Krilčić, prokuristica i voditeljica resora ljudskih resursa u dm-u.