razvojni_logo_cb_s

Marijana Agić-Molnar: Drvarčanka koja je postala regionalni direktor Direct Media United Solutions

U našem serijalu predstavljanja ljudi „sa ovu stranu Drine“ koji su napravili zapažene i značajne karijere danas dolazimo do Marijane Agić iz Drvara.

Od početka svoje karijere, više od 25 godina Marijana je aktivna u industriji marketing podataka. Ona je marketing i data strateg, ekspert za kreiranje novih poslovnih rešenja koristeći raspoložive podatke, odnosno Data Science.

Karijeru je započela kao istraživač tržišta u tada vodećoj kompaniji za marketing istraživanja Mark-Plan, a nastavila u kompaniji Coca-Cola kao strateški menadžer za pretragu, istraživanje i trendove. Osnovala je svoj prvi startup (Focus MR) 2000. godine, koji se bavio marketing istraživanjima. Dvije godine kasnije Focus MR preuzima jedna od vodećih svjetskih kompanija za istraživanje tržišta – GfK, a Marijana postaje generalni direktor zemalja Adria regije i nakon toga i član board-a direktora za upravljanje Custom istraživanjima u Centralnoj i Istočnoj Evropi. Bila je odgovorna za razvoj projekata napredne analitike i novih izvora podataka na nivou Centralne i Istočne Europe. Od 2019. je u svom drugom start-up-u (DATA DO) na poziciji CEO-a i data stratega, kompanije koja razvija interesantan model – kombinira nauku o podacima sa razumjevanijem tržišta i potrošača kako bi pomogao kompanijama da otkriju nove mogućnosti i povećaju prihode. U oblasti strateškog savjetovanja zasnovanog na podacima surađivala je sa mnogim međunarodnim i regionalnim kompanijama: Ahold Delhaize, The Coca-Cola Company, Erste, Nelt, Molson Coors, Carlsberg, Atlantic Brands, Lidl, KFC, Phoenix Pharma…Master je ekonomije i član upravnog odbora IAA, jedan od osnivača AkademIA – modula za marketing istraživanja i analitiku.

“Veoma nam je drago što će Marijana Agić Molnar biti na čelu vodećeg agencijskog sistema u Jugoistočnoj Evropi, Direct Media United Solutions. Direct Media je snažan sistem i zato smo izabrali veoma kompetentnog i iskusnog profesionalca da bude na njegovom čelu. Advertising tržište se polako transformiše i upravo je upotreba podataka u marketinškom odlučivanju nešto što će donijeti veliku promjenu na tržištu. Zato je Marjana bila pravi izbor. Mreža profesionalaca u Direct Media United Solutions njenim dolaskom dobija dodatnu vrednost, još jednu granu poslovanja i time postaje još jači”, istakao je Dirk Gerkens, direktor programa, produkcije i oglašavanja u United media.